Procházky rovnou z apartmánu

20.04.2024

Z našeho apartmánu v Millstattu se můžete vydal doslova všemi směry :)

Pokud vyrazíte po silnici přímo z kopce dolů, dojdete do centra města, do krásného parku nad jezerem, na městskou pláž...

Park s rozhlednou kousíček od nás.

Můžete jít ale i zkratkou mimo silnici a díky ní dojdete do nádherného, nově vybudovaného parku (Barbara Egger) s malou rozhlednou s krásným výhledem. Stačí od nás seběhnout kousek z kopce k penzionu Staudacher Hof a hned za ním odbočit doprava. Park i vyhlídku uvidíte prakticky okamžitě. A co je nejlepší, z parku sestoupáte další zkratkou až k Bille, vynoříte se tedy jen kousek od pláže. Téměř celou cestu dolů od nás tedy můžete jít mimo silnici.

Cesta z apartmánu (209)

Pokud na Alexanderhofstrasse neodbočíte u penzionu, ale budete pokračovat dolů po silnici, půjdete směrem do centra, ke klášternímu komplexu, ale také směrem na soutěsku, nebo na Slowtrail Zwergsee.

Z apartmánu se můžete ale vydat i doleva, dojdete opět na Alexanderhofstrasse a odbočíte doprava. Tam se cesta rozdvojuje. Pokud se vydáte tou spodní, dojdete na golfové hřiště Millstatt, pokud půjdete stále dále po značené cestě, dojdete až do Seebodenu.

Pokud se na rozdvojení vydáte doprava, půjdete nahoru do kopce a dojdete až k krásnému hotelu Alexanderhoff. Nad ním najdete turistické ukazatele možných tras, nejlepší je ale odbočit nad hotelem doprava a hned asi po 50 metrech nenápadnou odbočkou po schůdcích přímo do krásného lesa. Z lesa se vám otevřou další pohledy na jezero a můžete tam strávit dost času jen procházkou v něm. Nebo můžete vyrazit směr Kleindombra a dojít třeba opět až na zmiňovaný slowtrail.